Fără categorie

DIAZEPAMUL IOHANNIS

Lucrul bine făcut = Lucrul Iohannis făcut

NE-AM PLÂNS …   PENTRU LINIŞTE …

  • NE-AM PLÂNS de Dan Mihalache, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis l-a numit Consilier prezidential;
  • NE-AM PLÂNS de Tatiana Bran, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis a numit-o Consilier prezidential;
  • NE-AM PLÂNS de Mihai Razvan Ungureanu, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis l-a numit Consilier personal;
  • NE-AM PLÂNS de George Maior, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis l-a lasat la SRI;
  • NE-AM PLÂNS de Victor Viorel Ponta, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis l-a pastrat prim … mitoman, prim … plagiator, prim … leu decident asupra tuturor leilor romani si romanesti;
  • NE-AM PLÂNS ca nu stim ce pareri are despre x, ce program are in ziua y, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis se grabeste dupa o activitate efectuata sa ne scrie pe facebook-ul lui, urmand ca purtatoarea de palavre sa-i copy-paste frazele intai pe facebook-ul ei propriu si apoi scrie si in site-ul prezidential;
  • NE-AM PLÂNS ca nu a acordat nici un interviu in mass media nationala, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis a stabilit un interviu prelucrat si inregistrat;
  • NE-AM PLÂNS alaturi de francezi de moartea jurnalistilor, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis si-a pus logo-ul “je suis Charlie”;
  • NE-AM PLÂNS ca nu stim daca va merge la Marsul Solidaritatii, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis s-a dus … si dus a fost, departe de Merkel, de Hollande …;
  • NE-AM PLÂNS ca nu da declaratii de presa, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis citeste, silabisind mai rau ca Ceausescu, trei propozitii, compuse parca de un personaj care nu stie nimic de PR si fuge din fata jurnalistilor de frica intrebarilor;
  • NE-AM PLÂNS ca fostul Presedintele nu a fost de acord cu mitomania plagiatorului, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis nu-si da cu parerea despre OUG-ul prin care ponta isi retrage doctoratul;
  • NE-AM PLÂNS ca existau contradictii intre palate, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis a stabilit ca in fiecare saptamana Palatul Cotroceni sa fie calarit de Palatul Victoriei;
  • NE-AM PLÂNS ca fostul presedinte era vizibil, fizic si intelectual, la o ora fixa prin care anunta poporul de problemele existente, PENTRU LINIŞTE Presedintele Iohannis ne da, nu se stie niciodata cand, doar “oportunitati de imagine” de la o silabisire greoaie a unor simple propozitii care nu spun nimic nou.

Cred ca NE-AM PLÂNS destul! E timpul sa facem haz de necaz …

Cred ca am inghitit mult prea mult PENTRU LINIŞTE! E timpul sa intram in actiune!

Standard

Lasă un răspuns

